Labs atjauninājums Automašīnu nolietojuma sistēma
Izveidota sistēma, kas uzturēs datus par auto nolietojumu. Tās būs divas vērtības -
(a) auto nolietojums (rēķina no avāriju biežuma, braukšanas stila);
(b) nobraukums.
Izmantojot šīs divas vērtības, sistēma aprēķinās, cik bieži automašīnai radīsies defekts.
Pamācība - kas ir auto defekts Automašīnai var gadīties viens (vai vairāki) no, šobrīd, 32 iespējamajiem defektiem. Defekti var būt dažādi, piemēram, auto pārnesumkārbas bojājums (tas būs iesprūdis pirmajā ātrumā ar ļoti zemu maksimālo ātrumu) vai ikdienišķāki bojājumi kā nespēja piesprādzēties, ieslēgt gaismas vai aizslēgt auto, vai ģeneratora (alternatora) bojājums, ka auto pat ar iedarbinātu dzinēju vairs nelādēs akumulatoru un tas lēnām beigsies.
1. bilde:
Defekti visbiežāk radīsies tad, ja auto tiks vadīts neatbildīgi, t.i., to bieži bojājot, bet to arī iespaidos nobraukums.
Izmaiņas
Šis nozīmē, ka automašīnām būs pilnīgi jauna perspektīva. Pērkot automašīnu, spēlētājam būtu noderīgi pārbaudīt, vai tai nav radies kāds defekts, piemēram, jāpiesprādzē visas drošības jostas, tā jāaizslēdz, jāpārbauda ātrumkārba un ģenerators.
Iegādājoties automašīnu, beidzot arī nozīmīgs būs tās nobraukums. Atgādinu, ka automašīnām ar lielu nobraukumu defekti gadīsies biežāk.
Kā salabot defektu? Defektus var salabot mehāniķi.
Lai tos salabotu, no sākuma gan tie ir jānosaka. To var izdarīt divos veidos:
(1) 2. bildē redzamajā logā atvērt diagnostiku un izvēlēties kādu no 3. bildē redzamajām detaļām. Problēma ar šo veidu ir tāda, ka katras detaļas pārbaude paņems noteiktu laiku (laiki var mainīties);
(2) mehāniķis var iet cauri iespējamo defektu sarakstam, un pārbaudīt automašīnu pats. Tas būs ātrāk, bet arī paņems laiku. Piemēram, mehāniķis var apskatīt, vai auto spēj lādēt akumulatoru, vai strādā kruīza kontrole, vai nav degvielas noplūde, un vai to var viegli iedarbināt.
Jāpiemin, ka ir daudzi defekti, kas auto ļaus lietot tāpat, bet apgrūtināti, piemēram, ja auto ir bojātas sveces, tas var dažreiz neiedarbināties, un to vienmēr varēs iedarbināt tad, ja tas ripos (būs kustībā).
Kādas bēdas? Lai salabotu defektu, protams, vajadzēs attiecīgu detaļu, piemēram, jaunu sajūgu. Sajūga izmaksas atšķirsies starp transportlīdzekļiem un, protams, ka jaunākiem auto tas būs daudz dārgāks nekā vecam BMW (bet arī retāk plīsīs, kā dzīvē - paredzam, ka sarūsējis E36 saņems jaunu defektu ik pa 100 metriem).
2. bilde:
3. bilde:
Labs video, gultņu/atsperu defekts:
Raivis, Kurts, nauriks, LerryS, Savage, Brazy, ELSB, Bosch, pidars, rackzz, Arnolds.aka.Rapid, teoy, UMEH, dazex, Daniels, uberdriver, DriverOG, Sharper, Maruzha, Liepinshh, Diļļuks, SANLA, Loews, Ricins, Arcane, draiver, grauzejs, Kristiāns, geralds, Tropkillaz, Daveys, hoodrat, command, Arhimēds Pitagors, raivorijs, Twizzy, Markuss777, Bridges, naurz, dandijs, namshud, LUĪZE, uravnobeshen, Swufy, Jitzie, PETER1ZZ, Leonchiks, Ryan Gosling, Osmans, Laurz