JUMS IR TIESĪBAS UZ KVALITATĪVIEM PAKALPOJUMIEM
Los Santos Policijas Departamenta, moto ir “Kalpot un Aizsargāt”. Departaments ir apņēmies nodrošināt pēc iespējas labākus tiesībaizsargājošo iestāžu pakalpojumus.Lai sabiedrībai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus, mums nepieciešama Jūsu palīdzība. Tas ir jūsu policijas departaments, departaments kurš nodrošina likuma izpildi, lai pilsētas iedzīvotāji varētu Justies droši savās mājās un nedomāt par briesmām. Mēs atzinīgi vērtējam Jūsu komentārus un aicinām Jūs informēt mūs par pakalpojumu kvalitāti, ko saņemat no mūsu darbiniekiem.
Ja vēlaties uzslavēt šī departamenta darbinieku rīcību, varat to izdarīt, rakstot vēstuli Jūsu rajona iecirkņa kapteinim vai policijas priekšniekam. Mutiskas atzinības var izteikt arī jebkuram seržantam, vai jebkuram citam tiesībsargam. Ja uzskatāt, ka darbinieka rīcība bija neatbilstoša, šeit varat iesniegt tiešsaistes sūdzību, aizpildot anketu kura ir zemāk.
Commerce Headquarters Kapteinis - Emanuel Jordan | amsterdam
Market station - Andrey Jackson | archaa
Vinewood station - Lucas Miller | ELSB
SŪDZĪBAS NOFORMĒJUMS
Sūdzību var iesniegt tikai un vienīgi elektroniski, jo klātienē netiek pieņemts neviens iesniegums - Ne sūdzības ,ne atsauksmes, ne ziņojumi par likumpārkāpumu. Šis ir vajadzīgs, lai sūdzība automātiski nonāk zem izmeklēšanas un nenotiktu liekas aizkavēšanās un informācijas noplūdes.
Tiek pieņemtas arī anonīmas un trešo personu sūdzības, kuras tiks izmeklētas tiktāl, ciktāl tiek sniegta pietiekama informācija. Tomēr, ja jūs nolemjat nesniegt savu kontaktinformāciju, izmeklētāji nevarēs jums uzdot papildu jautājumus, kas varētu būt nepieciešami rūpīgai, pilnīgai izmeklēšanai. Ja vēlaties palikt anonīmi , tad pie kontaktinformācijas ir janorāda tā informācija, ka vēlaties palikt anonīms.
IZMEKLĒŠANAS PROCESS
Pirms uzsākt izmeklēšanu, iekšlietu divīzija izskata sūdzību un tās saturošo informāciju. Tomēr ne vienmēr iekšlietu divīzija izskata visas sūdzības, viss ir atkarīgs no pārkāpuma rakstura, sniegtās informācijas un no tā, kā sūdzība ir tikusi sarakstīta. Ja iekšlietu divīzija ir konstatējusi, ka sūdzība ir smaga rakstura, tad šo izmeklēšanos uzņemas pati iekšlietu divīzija, ja tomēr ir konstatēti nenozīmīgi vai vidēja līmeņa pārkāpumi, tad sūdzības izmeklēšanu un gala lēmumus uzņemās iecirknis kuram virsnieks ir pierakstīts. Iecirkņa Seržants, Leitnants vai Kapteinis. Ja incidentam ir vairāk par 7 dienām, tad sūdzība var tikt noraidīta un netiks pakļauta izmeklēšanai.
Jūsu iesniegumu izskatīts apmācīti likumsargi ar ilggadēju pieredzi tiesībaizsargājošo iestāžu jomā. Izmeklēšana lielākoties sevī ietvers liecinieku un atmapersonu aptauju, policijas departamenta rīcībā pieejamo CCTV, body cam un dash-cam ierakstu analīzi, politisko procedūru pārskatīšanu - medicīnisko dojumentu, fotogrāfiju un citu pierādījumu pārbaude, kuru galā būs juridiskā analīze, kas palīdzēs noskaidrot vai likumsargs ir visu darījis pareizi un vai viņa rīcības atbilst likumā noteiktajām procedūrām.
Iekšlietu divīzija rūpīgi izmeklē un izskata visas sūdzības, pārskata visus pieejamos aplikācijā pierādījumus un atrod citus, kas palīdz un kas ir attiecināms uz incidentu. Pēc izmeklēšanas pabeigšanas, ja tāda ir sākusies, virsniekam var tikt piešķirti vairāki sodi - Brīdinājumi, disciplinārsodi, rakstiski brīdinājumi, kā arī pārkāpuma mazos gadījumos - mutiski brīdinājumi. Retos gadījumos, ja virsnieks ir pārkāpis San Andreas Štata kriminālkodeksu, virsnieks var saņemt brīvības atņemšanu un citus ierobežojumus, kurus nosaka kriminālkodekss.
Pēc izmeklēšanas sūdzībai tiek piešķirts status:
STATUSI
* NEPAMATOTS
- Izmeklēšana uzrādīja to, ka sūdzībā aprakstītais incidents nav noticis.
* LIKUMIGAS
- Izmeklēšana parādīja, ka iespējamāS darbībaS ir notikuŠAS, bet ir pilnībā pamatotaS, likumīgaS un pareiza.
* DARBĪBAS VARĒTU BŪT DAŽĀDAS
- Izmeklēšana parādīja, ka iespējamās darbības ir notikušas un ir bijušas pamatotas, likumīga sun pareiza,s taču darbinieks varēja šo incidentu izspēlēt savādāk, pielietojot citas taktikas, paņēmienus uc. Darbinieks netiek sodīts.
* NAV ATRISINĀTS
- Izmeklēšanas laikā nebija pietiekami daudz informācijas un pierādījumu, lai pierādītu vai noraidītu apgalvojumu.
* NEPIETIEKAMS PIERĀDĪJUMU DAUDZUMS
- Izmeklēšana parādīja, ka ir pietiekami daudz pierādījumi lai apstiprinātu, ka incidents ir noticis, taču pierādījumu daudzums un to saturošā informācija nav pietiekoša, lai tiktu pieņemts lēmums par sūdzības statusu.
* NEVAR UZLIKT SODU
- Izmeklēšana parādīja, ka darbinieks pilnībā vai daļēji ir izdarījis to, kas ir minēts iesniegumā - par pārkāpumu vai sliktu apkalpošanu, taču departaments, savu iemeslu dēļ nespēj uzlikt darbiniekam sodu. Piemēri ietver, bet neaprobežojas ar to: darbinieks ir aizgājis pensijā, darbinieks ir atkāpies, darbinieks ir atlaists par atsevišķu incidentu, vai ir ticis sodīts no citas sūdzības par šo incidentu, vai iekšējas sūdzības.
* ATKLĀTS
- Izmeklēšana uzrādīja to, ka darbinieks ir veicis pārkāpumu un attiecīgi pārkāpuma lielumam saņems savu sodu.
(( ĀRPUS TĒLA INFORMĀCIJA ))
Vēlams ņemt vērā to, ka frakcija neizskatīs sūdzības, kas nav saistītas ar iekš tēla darbībām, priekš tā ir paredzēta attiecīga sadaļa forumā - Ziņot par spēlētāja pārkāpumiem.
Topika nosaukumam ir jābūt (( [IESNIEGUMS] V.Uzvārds versus Virsnieka V.uzvārds )), ja ir vairāki un nosaukumā neielien, tad miniet tik daudz, cik iespējams.
IESNIEGUMA PARAUGS
JŪSU INFORMĀCIJA
VĀRDS, UZVĀRDS:
ADRESE:
TELEFONS:
E-PASTS:
CITA SAZIŅAS IESPĒJA:DARBINIEKA(-U) INFORMĀCIJA
PILNAIS VĀRDS
ŽETONA NR:
PAKĀPE:
KOMENTĀRI:INCIDENTA INFORMĀCIJA
INCIDENTA DATUMS:
INCIDENTA LAIKS:
INCIDENTA VIETA:
SŪDZĪBAS DETAĻAS:
PIERĀDĪJUMI:
(Lūdzu aizpildiet sūdzību pilnīgi, iekļaujot vārdus, vietas, lokācijas, lieciniekus un jebkuru citu informāciju, kas var palīdzēt izmeklēt Jūsu sūdzību. Ja darbinieku vārdi nav zināmi, izskaidrojiet kā darbinieks izskatijās. Pievienojat pierādijumus, ja iespējams.Ja pierādījumi netiks uzrādīti, sūdzība var netikt pieņemta un var netitk pakļauta izmeklēšanai.)